čtvrtek 25. srpna 2011

Jak jsem začínal s focením


Jak jsem začal s focením? Už od malička jsem fotil běžným kompaktem, který jsem dostal jako dárek od rodičů. Převážně jsem dokumentoval školní akce, naše výlety, to co jsme společně s lidmi okolo mě zažili. Jako svůj opravdový začátek můžu považovat až nákup první zrcadlovky na kterou vydělával 2 měsíce na brigádách. Pamatuji si, že to byly moje nejdelší 2 měsíce, co jsem zažil. Vynaložené úsilí, ale stálo za to a koupil jsem si Canon 350D se setovým objektivem 17-55. Byl jsem z něho tak nadšený, že jsem nafotil každý den plno fotografií. Chtěl jsem realizovat svoje myšlenky a nápady prostřednictvím fotoaparátu. Výsledek už můžete posoudit sami;-)

PS: disk, na kterém jsem měl všechny historické fotky bohužel odešel do věčných lovišť:( Bohužel s ním odešla i většina mých dobrých fotografií. Jediné, co jsem kde našel byly fotky z fotopatračky.

Fotografie mužů a žen





Krajiny



Fotky z Ostravy





Společenské akce




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...