středa 19. listopadu 2014

Podzimní královna

Jednoho dne mi zavolala kamarádka, se kterou jsme společně dokončili projekt v atelieru na téma "svatební šaty a květiny". Tento projekt měl velký úspěch, proto jsem byl rád za to, že se někdo o focení zajímá a baví ho přijímat výzvy jako mě. Ptala se kdy budeme fotit další projekt. Na to jsem ji hned odpověděl, že nejraději hned. Týden na to už mi volala a psala znovu, že je zrovna na procházce a posílala mi místa kde by se dalo fotit. Podzim v té době byl již na pokraji konce a já jsem věděl, že pokud něco realizovat, tak musím rychle jednat. Domluvili jsme se na termínu. Slečnu na focení jsem prý hledat už nemusel, tu již našla. Vizážistka byla jasná volba již z několika minulých focení, kdy zrovna neměla čas... pracovala totiž na lepších projektech u filmu. Moje kamarádka mi každý den psala a volala jak pracovala na šatech a jak se těší jak to bude již vypadat v reálu. V ten den jsem ještě cestou nabral 2 kamarády (asistenty), abychom přivezli nějaké listí, když by bylo potřeba. Dojeli jsme na místo, kde mě překvapila spousta lidí, kteří přijeli kvůli tomuto focení. Přítel od modelky, modelky brácha, mladší bráška od moji kamarádky, vizážistka, 2 asistenti, maminka a tatínek a nakonec dítě od naší vizážistky. Po příjezdu nám zabralo hodně času najít správné místo na focení. Takže malá procházka po lese jistě nikoho neurazila. Focení probíhalo ve skvělé atmosféře a celkově se všichni bavili. Výsledkem jsou tyto fotografie. Komu se budou zdát hodně upravené, byl to cíl a nestydím se za výsledek;)
















Zde je ukázka z backstage:


 

 










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...